Permalien Courriel Export
eBook
Advances in luxury brand management
Auteur
Éditeur Palgrave Macmillan
Année 2017
Exemplaires
Notices liées
Notice détaillée
Titre
Advances in luxury brand management
Éditeur
Collection
Autre support
Advances in luxury brand management 2017
Notes
Description d'après la consultation du 2019-09-26
Titre provenant de l'écran-titre
L'impression du document génère 262 pages.
L'accès à cette ressource est réservé aux usagers des établissements qui en ont fait l'acquisition.
Bibliogr. Index
Navigateur internet ; lecteur de fichier PDF
Collaborateurs
Sujets
Résumé
Presenting some of the most significant research on the modern understanding of luxury, this edited collection of articles from the Journal of Brand Management explores the complex relationships consumers tie with luxury, and the unique characteristics of luxury brand management. Covering the segmentation of luxury consumers worldwide, the specificity of luxury management, the role of sustainability for luxury brands and major insights from a customer point of view, Advances in Luxury Brand Management is essential reading for upper level students as well as scholars and discerning practitioners.
ISBN
978-3-319-51127-6
Origine de la notice
Abes (SUDOC)
 

inMedia v4.4