Permalien Courriel Export
Livre imprimé
Marketing and finance : creating shareholder value
Auteur
Éditeur Wiley
Année copyright 2013
Exemplaires
Notices liées
Notice détaillée
Auteur
Titre
Marketing and finance : creating shareholder value
Édition
[2nd ed. revue et mise à jour]
Éditeur
Description
1 vol. (XVII-253 pages) : illustrations ; 26 cm
Notes
Bibliogr. p. 243-244. Index.
Sujets
Classification Dewey
658.8/02
Contenu
Foreword for second edition ; Foreword from first edition / by Sir Michael Perry, GBE ; List of figure ; List of tables ; What is marketing due diligence? ; Chapter title to be added when title of book is decided[sh1] ; A process of marketing due diligence ; The implications of implementing marketing due diligence ; The marketing due diligence diagnostic process ; Assessing market risk ; Afterword: what to do now ; References and further reading
ISBN
978-1-11-995338-8
1-11-995338-3
Origine de la notice
Abes (SUDOC)
 

inMedia v4.4