Permalien Courriel Export
Livre imprimé
How brands grow : what marketers don't know
Auteur
Éditeur Oxford university press
Année copyright 2010
Exemplaires
Notices liées
Notice détaillée
Auteur
Titre
How brands grow : what marketers don't know
Éditeur
Description
1 vol. (XVII-228 p.) ; 24 cm
Notes
Bibliogr. p. 218-228
Note édition
Autres tirages : 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016
Sujets
Classification Dewey
658.827
Contenu
P. 1 ; 1, Evidence-based marketing ; P. 16 ; 2, How brands grow ; P. 28 ; 3, How to grow your customer base ; P. 39 ; 4, Which customers matter most ? ; P. 56 ; 5, Our buyers are different ; P. 74 ; 6, Who do you really compete with ? ; P. 89 ; 7, Passionate consumer commitment ; P. 112 ; 8, Differentiation versus distinctiveness ; P. 134 ; 9, How advertising really works ; P. 153 ; 10, What price promotions really do ; P. 171 ; 11, Why loyalty programs don't work ; P. 180 ; 12, Mental and physical availability ; P. 215 ; 13, A final world
ISBN
978-0-19-557356-5
Origine de la notice
Abes (SUDOC)
 

inMedia v4.4