Permalien Courriel Export
Livre imprimé
The experience economy
Auteur
Éditeur Harvard Business Review Press
Année copyright 2011
Exemplaires
Notices liées
Notice détaillée
Auteur
Titre
The experience economy
Édition
Updated edition
Éditeur
Description
1 vol. (XXVII-359 pages) : ill. ; 21 cm
Notes
Notes bibliogr. Index
Note édition
Édition révisée de : "The experience economy : work is theatre & every business a stage", 1999
Sujets
Contenu
P. XXIII ; Preview : step right up ; P. 1 ; 1, Welcome to the experience economy ; P. 41 ; 2, Setting the stage ; P. 65 ; 3, The show must go on ; P. 107 ; 4, Get your act together ; P. 123 ; 5, Experiencing less sacrifice ; P. 145 ; Intermission : a refreshing experience ; P. 153 ; 6, Work is theatre ; P. 181 ; 7, Performing to form ; P. 209 ; 8, Now act your part ; P. 241 ; 9, The customer is the product ; P. 271 ; 10, Finding your role in the world ; P. 297 ; Encore : Exit, stage right
ISBN
978-1-422-16197-5
1-422-16197-8
Origine de la notice
Abes (SUDOC)
 

inMedia v4.4