Permalien Courriel Export
eBook
Basics of licensing : How to use entertainment, brand & sports licenses to generate profit
Auteur
Éditeur Kent Press
Année 2012
Exemplaires
Notices liées
Notice détaillée
Auteur
Titre
Basics of licensing : How to use entertainment, brand & sports licenses to generate profit
Édition
Licensee ed.
Éditeur
Description
Données textuelles
Notes
Description d'après la consultation du 191217
Titre provenant de l'écran-titre
L'impression du document génère 241p.
L'accès à cette ressource est réservé aux usagers des établissements qui en ont fait l'acquisition
Navigateur Internet ; lecteur de fichier PDF
Variantes de titres
How to use entertainment, brand and sports licenses to generate profit
Sujets
Classification Dewey
336.1
Résumé
Résumé de l'éditeur " this book expands on the various licensing topics examined in the first, but from the contrasting perspective of the licensor or property owner. It provides a comprehensive overview of the unique considerations and steps a licensee should take in securing a license, developing a licensed product, and achieving distribution. The focal points addressed include selecting the right license for a product, best practices in product development, ethics and social compliance of licensing management, and more. In addition to the core commentary, this edition also features new administrative templates and licensing form agreements derived from actual transactions, tailored specifically for the licensee"
ISBN
978-0-9830963-4-4
Origine de la notice
Abes (SUDOC)
 

inMedia v4.4