Permalien Courriel Export
Livre imprimé
Luxury online : styles, strategies, systems
Auteur
Éditeur Palgrave Macmillan
Année cop. 2010
Exemplaires
Notices liées
Notice détaillée
Auteur
Titre
Luxury online : styles, strategies, systems
Éditeur
Description
1 vol. (XXIV-360 p.) : ill. ; 24 cm
Notes
Bibliogr. p. 331-336. Index
Note édition
Autre tirage : 2017 (pbk)
Sujets
Classification Dewey
658.872
Contenu
P. 9 ; Part one: getting it ! ; P. 11 ; 1, Is luxury (still) afraid of the Internet ? ; P. 26 ; 2, Connected luxury ; P. 41 ; 3, Web 2.0, the social web (or whatever you prefer to call it) is real ! ; P. 109 ; Part two : doing it ! ; P. 111 ; 4, The e-experience : creating more than a luxury website ; P. 182 ; 5, Let's talk : communicating the luxury message online ; P. 215 ; 6, The art of selling the dream online ; P. 262 ; 7, e-people are real people ; P. 278 ; 8, Beyond the Internet : mobile technology and innovation for luxury ; P. 307 ; 9, The look at the best and worst practices of luxury online
ISBN
978-0-230-55536-5
0-230-55536-5
978-1-349-36417-6
Origine de la notice
Abes (SUDOC)
 

inMedia v4.4