Auteur | |
Éditeur | Palgrave Macmillan |
Année | cop.2016 |
Auteur | |
Titre |
Brand hate : navigating consumer negativity in the digital world
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Éditeur | |
Description |
1 vol.(IX -141 pages) : ill. ; 22 cm
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Collection | |
Notes |
Bibliogr. en fin de chapitres.Index
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Sujets | |
Classification Dewey |
658.82
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Contenu |
What is hate? ; What is brand hate? ; Antecedents of brand hate ; Consequences of brand hate ; Semiotics of brand hate ; Legality of brand hate ; Managing brand hate
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Résumé |
4ème de couv. : "This book focuses on the concept of 'brand hate and consumer negativity in today's digital markets."
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ISBN |
978-3-319-41518-5
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3-319-41518-2
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Origine de la notice |
Abes (SUDOC)
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Voir aussi
-
Introduction to neuromarketing & consumer neuroscience
Ramsøy, Thomas Zoëga -
La marque
Heilbrunn, Benoît (1969-.....) -
Lifestyle economics : consumer behaviour in a turbulent world
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Baker, Malcolm